wtorek, 15 października 2013

Zapachy Sycylii 2


Mówiłam, że na jednym poście o kwiatach się nie skończy. Kolory, które mnie dziś otaczały rozjaśniły pochmurny dzień. Mimo zachmurzenia wycieczka nad morze się udała. Woda była rześka. Ani ciepła, ani zimna. Taka akurat. Tak samo jak i temperatura powietrza. Położyłam się na ręczniku, włączyłam muzykę Adele- "Someone like you" i zaczęłam się zastanawiać, gdzie jestem i co ja tu właściwie robię. Ogarnął mnie błogi spokój.
Razem z koleżanką postanowiłyśmy poćwiczyć na plaży. Ledwo zaczęłyśmy, a panowie (30-40+) rozpoczęli wędrówki w tą i z powrotem, udając że wcale się na nas nie patrzą. haha UROCZE!
Nie mam dziś weny na dłuższe rozpisywanie się, tak więc zostawiam Was z tymi pięknymi kolorowymi kwiatami. :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz