sobota, 14 grudnia 2013

o uczelni kilka słów...

aula wydziału prawa
wydział weterynarii; mamy tu kurs włoskiego
wydział nauk motorycznych i sportowych-> mój :D
to małe po lewej to budynek, w którym są 2-3 małe sale wokół jednej dużej
boiska...  a za boiskami schodzi się na basen
zajęcia z aqua gym

to chyba jakaś stołóweczka, ale szczerze to nie wiem...

taaaaka palma :D 
poliklinika; spod punktu pierwszej pomocy muszę brać busik żeby dostać się na zajęcia
jak widać nasze sale nie różnią się jakoś specjalnie od tych tutaj

Oczywiście studiowanie nie było by przyjemnością bez licznych niespodzianek. Jedna z nich to zmiana planu zajęć na dany dzień, w tym samym dniu rano. Ostatnio pojechałam na uczelnię, a zajęć nie było. Ja się zdenerwowałam, natomiast włosi nie okazywali większego zaskoczenia. Na następny dzień spisałam plan, który zaktualizowano i wywieszono na uczelni. Na stronie był jeszcze "stary". Wieczorem rozwinęła się żwawa dyskusja, bo na stronie widniał stary plan, na uczelni wywieszono "nowy", natomiast niektórzy mieli informację od sekretarki, że w następnym dniu zajęcia będą jeszcze inne. Bajecznie!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz